Friday, March 11, 2011

tears rolling my eyes. wdhell la. -__-

aku da tukar lagu ~ huhu saja nak jiwang jap. aku taukk lagu ni cam ta kena dengan blog aku. tapi kena ngan aku. haa. jom nyanyi sama sama nak :) 
Seringkali hati bertanya
Tiap saat kita bersama
Sampai bilakah harusku memendam rasa


Tak pernah ku merasai
Bibir terkunci
Jiwa bergelora rasa tak percaya
Adakah ku bermimpi
Mimpi di siang hari



Dirimu... telah lama ku nantikan
Wajah yang bermain
Di mimpi-mimpiku
Hidupku.. kini bagaikan penjara
Tanpamu di sisi tak bermakna oh..oh..



Mungkinkah akan terjadi
Dirimu aku miliki
Berilah tanda kepastianmu
Namun jika tak tercapai
Harapanku
Selama hayat dirimu tetapku sanjungi


thanx for read n sing wif me :) do you? -__-"
oh ya. sorry,no animated on this entry.

LOVE all TRUST few :)