Wednesday, March 23, 2011

hang out :)

Assalammualaikum haii dan haii :)
waaa.it's been so long I'm not updated my bloggiee kan.huhu aku busy laa. well,budak nak amek pmr.biasa la.
humph.PMR?!! huh. OMAIGOD. tolong ingatkan aku sekali lagi yang tahun ni aku akan amik PMR. wake me up :(  aku semakin malas na study lepas cuti tuu.stress arh.rasa kejap ja cuti.hm..cuti?? ahaa. masa cuti seminggu tu kan,aku ngn genk hang out laa. huhuk. kami  g library,kmi g 5 orang ja..bab yg. len xley p. hm hm. kami p library buad homework n macam biasa,g sunway jalan jalan,makan,g popular jap,tgok wayang cita RATU the movie. ta best arhh. menggedik gila. haa. tapi sumpah best hang out ngn besties,gila besttt arh.*over suda. huhu
apa apa pun sayang hampa walau macam mana pun. dengan hampa macam mana pun takpa. ^^. <3 huhuk


study la :)

visit toilet sat 

peacee. me n zati ^^

Hoh?! linda suka katak :) hihi*

jauh perjalanan luas pandangan*eceyy.

model :) 

my frenn :)

ekin vs. me




saaaaaaayaaaaaangggg ampa triple mupple ! <3 <3 :)


LOVE all TRUST few :)