Wednesday, March 16, 2011

Cousin :)

Assalammualaikum haii n hye :)
kemarin dan kemarin aku ta dapat na updated blog. semalam aku da taip da pasal entry ni. tapi time tu da pukol 12.00 midnight. aku pun jadi seramm sejukk. sebab aku unline dekat living room alonee. so,aku pon teros close ja blog n FB n shutdown lappy ni haa.ok,pasal kemarin kemarin 16 March 2011 , cousin aku sayang,Fara n Rara my uma aku..kami sembang sembang n gosip pasal macam macam.lama ta bergosip macamtu. huhu dengan mengguna camera phone aku yg hanya 3.2 megapixel ni. kami snap shoot la sikit. hee. ingat DSLR ja ka yang buley snap shoot,cmera phone pon buley laa.haa. tengok ni tengok ni :
me,rara n fara
LOVE LOVE LOVE :)

bintang aty kami
pose seperti model
       
              pose seperti model lagi
                                                                      
                                                                                                                                                    
 sembang punya sembang punya sembang ,kami decide na p Jusco. So,17 March 2011,kami pun p Jusco. mula mula  ingat ta jadi p sebab tadak transport. last last jadi jugak sebab Abg rara baek ati na antar kami. yay! kami pun p la Jusco. kami makan makan,tengok wayang n maen game.huu. ta jumpak budak satu sekolah aku pun,tapi jumpak kawan fara. huhu                  










rara eating
 
farah eating 

me eating. bahaha.

makan makan
rara suka pooh
farah :) 

luv them :) muah.




LOVE all TRUST few :)