Monday, March 7, 2011

bosan day .



tengok tuu.grr. memang bosan gila mamp rr td. mula mula da perhimpunan. ok. then semua student masok kelas. *wat cm kau orang bengap sangat kan. hee. maap. lepas tu cegu sejarah masok, beloved cikgu habsyah :) hee. lepas tu kami pun belajar sejarah.haa. mengantok ouhh. haha. ok lpas tu kemahiran hidup so,macam biasa kami gegurls pun p la bilik jahitan.da sampai tu,cikgu halimaton cakap cikgu nor keluar kejap.sat lagi dia balik. ok la, time ni ta bosan sangat bab kami dok sembang sembang n also gosip pasai miss. N. haha. ee. aku tataw kenapa,tapi series baq ang, memang aku tasuka dia laaa. haa. aishh aishh. jahat tak aku. tak kan. biasa la tu. x) ehh. apa ni. ok ok,sambung. lepas tu rehat la. p la makan apa semua. bila da kenyang da semua masok la kelas tersayangg balik. lepas rehat waktu bahasa melayu. time ni da tau da sebab memang cikgu ni ta penah masok pon. ehh tak tak, penah la masok skali. tapi ta penah mengajar lagi pon. ye la sebelom ni cegu lain, now ckgu lain. haissh. haa. time ni aku pling bosan tataw na wt pa. aku pun tido r. aku tido? ha'a aku tido la. walaupun sekejap =,=  dan waktu sivik pon still ada ckgu ganti. kiranya waktu PNP kat sekolah kan, today kami hanya belajar sejarah saja. sekola aku memang hebad. "alah buat macam aku na belajar sangat. haha. terokterok. lepastu ada kelas tambahan english. dengan Puan Ritha. best la jugak.. tapi bila petang kan mata pun jadi layu tunggu masa nak tutop dengan penat bagai. mood nak study pon melayang layang. memang aku mengantok gila. sampai summary yang cikgu suroh buat pon aku buad entahapeape ntaa. ok la, tu ja kot. oh ya, terima kasih sebab sudi baca :) saranghae <3


                                    
LOVE all TRUST few :)