Thursday, March 31, 2011

macam macam !

Assalammualaikum. a very good evening to all peeps. :face1:

waa.lamanya ta updated blog :face34: aku da na story kat hampa nii.Haritu kann. aku p jomheboh batu kawan..haa.:face51: sampai sampai,kmi p makan dulu.tengah tengah makan,kak aku na p amek tisu,tiba tiba kakak yg jga kedai tu means,waiter~ :face71: bgi kmi tisu mungkin dia dengaq apa yg kmi ckap kot. ahaha. oke. sambung makan makan,tiba tiba da sowang mamat ni,ltak tisu ats mja kami,tisu tu dia lipat dua..lpastu dlam tu ada numb fon. wtdhell la:face10: sengal gilaa. gilapunyatamalu. promot diri sendiri pulak. ntah ape ape.aku ni bila makan memang tasuka tengok orang,:face17: sebab bila aku tengok orang,n orang tu dok usha aku,satgi aku memang tabuley makan. tasenangdok. tapi haritu kan,tengah2 aku makan,aku tertengok sorang mamat kot. ntah. aku tengok macam bapok suda.:face36: dia dok usha usha aku n sista. boley kenyit2 mata pulak. haktuih. :face48: uke. itu takpa lgi. after few minute,dia agkat kmera snap pic kmi plak. hell laa. :face33:. dah la. mlas mau story.lpastu,kmi pon jalan jalan,shupink2 aku dapat silkywhite 2 way cake foundation*cis. nama nk hebad ja. bedak compact ja pon. haha dapat ribena 1 beg. wieee :132: kanak kanak ribena ? yes I am. haha :face39:tengok nubhan nyanyi. WOEEHOO. :16:gantengg bangaat. hehe. haa. sblom tu kan,ada lgi mamat sengal my tepi aku ckap "Assalammualaikum amboi segak aih. na ngorat bley." gila ka hapa. buta ka mamat ni.. cis. kmi ignore n jalan dengan hepiinya. :face67: hehe. end of the beautiful day :face72:
LOVE all TRUST few :)