Wednesday, April 6, 2011

Tension !


arghh. aku tension gila bangang arr ngn pompuan tuh. macam hareem gi. haa. amekhang. ingat dia ada geng buley buad macamtu. benci gila aku. seumur hidup aku benci hang pompuan tak guna. ingat hang dok klas atas hang pandai sangat arh. pegi belah la wei. sombong. ada ilmu tapi perngai macam setan ta guna la. aku benci gila kat hang tau. sebenarnya dari dulu lagi aku memang benci hang. hang tu suka mengata kat orang ta padan ngn ____,semua orang hang nak kata macam hang tu perfect sangat dah r.sumpah aku benci hang.:face33:

ketensionan aku bertambah bila teacher kecum nak buad plbs esok. arhhhhhh... gila lorh. :face16: aku ta ready kot..nak kena hapai lagik...:face53: dh la kena cakap in front of the class,walaupun kena cakap dekat dia saja tapi aku ni dah la jenis cepat nervous. gilabangang arr. :face37: dah la kerja BM pon bertimbun. arhhhh. HELL. tapi ini memang salah aku sapa suroh ta buad haritu.hee. dan bila marah jadi macam ni la : sila tengok bawah.

:66:huh. tengok aku da jadi macam cat ni dah. sampai kuar asap. menggerunkan. isn't it ? yes.oh ya. geram punya pasal aku ta sempat na ucap ni. Assalammualaikum. :face43:oke. we r at the end. segala apa yang aku katakan diatas (atas sekali tu) adalah kepada seseorang perempuan yang sangatlah dibenci oleh aku. jadi sila jangan terasa. uke. chill dear.dun forget to prayed for me for my plbs tomorrow. wish me luck..baibai :face22:
LOVE all TRUST few :)